středa 27. února 2013

Face masks



 

Doufám, že jste se moc nevyděsili u druhé fotky, ale ta tu prostě nesmí chybět. :-) Strašně ráda se starám o svoji pleť, protože vím, že se mi to za pár let vrátí. Co se týče krémů a masek tak jsem dost vybíravá, protože mám hodně suchou a citlivou pokožku. Takže rovnou můžu zapomenout na hrubé čistící peelingy a alkoholové odličovací přípravky. Tady na fotkách jsou mé dvě nejoblíbenější masky. Obě jsou z Avonu a naprosto mi vyhovují. Ta červeno-hnědá je pleťová maska s jílem Rhassoul z tureckých lázní Hamman( cca 94,- Kč) a ta druhá šedá je bahenní pleťová maska s výtažky z Mrtvého moře( cca 106,- Kč). Masky se mají ponechat na obličeji alespoň 10 minut a poté opláchnout. Pleť po nich vydrží v krásném stavu tak 2 dny a poté se musí opět nanést na obličej. Na fotce mám masku s jílem. Když se nanáší tak je hnědá a potom zrůžoví( na levé straně můžete vidět ještě nezaschlí kousek masky). Nevím jak vy, ale já bych už na pleťové masky nedala dopustit. :-)

Máte rádi pleťové masky? :-)

first photo- my favourite face masks from Avon
second photo- me with mask :-)
third photo- mask which I have on my face

Do you like facial masks?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)