pondělí 18. února 2013

Jewellery.




Dneska jsem se rozhodla, že jsi tak trochu proberu náušnice, prstýnky a další doplňky. Začínám zjišťovat, že toho mám opravdu hodně a to nepočítám náramky, hodinky a náhrdelníky. :-D Na prvních dvou fotkách můžete vidět mé nejoblíbenější náhrdelníky, které teď nosím nejčastěji. Ten první je z Lindexu a pořídila jsem ho v Lotyšsku v přepočtu za 120,- Kč. Ten druhý jsem kupovala na podzim v Tally Weijl. Mám ráda výrazné doplňky a tenhle je ideální. Nosím ho k černému svetru a letos jsem si ho vzala i na  ples k jednoduchým, černým koktejlkám. Na poslední fotce je výběr náušnic, které nejvíc nosím. Nikdy jsem moc nemusela dlouhé náušnice a spíše jsem se držela těch méně výrazných, ale teď, jako by se to otočilo. :-) Začínám pomalu řešit kam mám ty moje "cetky" dávat, protože sbírka se mi rozrůstá a krabičky automaticky zmenšují. A jak jsem koukala, tak na jaře určitě neodolám a pořídím si další "nezbytné"" náušnice. :-D Budu se muset poohlédnout po nějakém držáku, nebo si musím něco vyrobit. Takže v nejbližší době můžete očekávat nějaký ten DIY článek. :-)

A co vy a vaše sbírka? :-)


I have a lot of jewellery and accessories! I start to have a problem  where I put it. You can see in the pictures my favorite necklaces from Lindex and Tally Weijl. In the last picture you can see my most used earrings. In the near future I prepare  article on DIY. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)