pátek 8. února 2013

Sny se mají plnit

Asi jako každá z nás i já mám své sny, které bych si chtěla jednou splnit. Jedním z těch velkých snů je se jednou podívat do Země vycházejícího slunce- Japonska. Mám ráda zdejší kulturu, sushi, krásné gejši a  velkolepé chrámy. Cestování je něco, co člověka maximálně obohatí a ukáže mu, jak žijí lidé úplně odlišných kultur a zvyků. A potom tu jsou dva sny a  jak se říká, sny se mají plnit.:-)


Jedním z těch velkých snů je pořídit si alespoň jeden pár těchto nádherných bot od francouzského designéra  Christiana Laboutina, který je typický tím, že jeho boty mají rudou podrážku a ve většině případů podpadky nejsou menší jak 15 cm. Asi to nebude v nejbližší době, nemůžeme mít všechno hned. Kdyby mi přeci jen někdo chtěl udělat radost tak moje číslo bot je 41. :-D



Tohle přání je srdeční záležitost. Někdo touží po pořádným autu, o vydání vlastní knihy, nebo že bude zpěvákem já sním o tom, že jednou vyjdu z butiku módního domu Chanel s elegantní velkou černou taškou, na které bude nápis Chanel a uvnitř krabice s krásnou kabelkou. Vím, že pro někoho je to jen další obyčejná předražená kabelka, ale ten co se alespoň trochu zabývá módou, by ocenil už i jen tu samotnou krabici od kabelky. :-) Říkám si, že mít nějaké ty sny je dobré a plnit si je, je ještě lepší.

A co vy, máte podobné sny?

2 komentáře:

  1. Hmm...
    Móda mne sice vůbec nezajímá, ale... nepíšeš vůbec špatně, to je skoro jak z nějakého časopisu. :)
    Nad tvými sny se mohu jen lehce pousmát, jenže jak jsi správně vytkla, každý by měl mít nějaké sny a pokud jsou tyto ty tvé... tak přeji, ať se ti jednou vyplní. :)

    OdpovědětVymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)