pondělí 25. února 2013

Day with Mary Kay

Dnešní den jsem byla ve škole jen do 12h, to se někdo má co? Po škole jsem měla domluvenou schůzku v kosmetickém studiu u  poradkyně Mary Kay Lucky Červinkové http://www.luciecervinkova.cz/ . Lucka mě malovala i na maturitní ples a její práce je jednoduše skvělá! Dnes jsem u ní strávila hodinu s jednou z jejích nabídek "Poradenství o pleť". Správné odlíčení, určení typu pleti, rada ohledně kosmetických produktů a nalíčení, o to na hodině šlo. Nikdy jsem nepoužívala make-up a ode dneška začínám(u mě změna jako trám). Když si vyberete správný make up a jeho odstín tak je to opravdu znát a to v dobrém slova smyslu.  Má kosmetická sbírka se tak rozroste o nový make up, pudr a štětec. Za nějaký čas tu přibude recenze na kosmetiku Mary Kay a máte se opravdu na co těšit! :-)) Plánuji, že si u Lucky udělám i Kurz líčení, protože umět se hezky namalovat by měla ovládat každá z nás. Zbytek dne hodlám strávit s vyplňováním přihlášek na vysokou a listováním si v časopisech. Každý časopis si prohlížím minimálně 100x, protože skoro vždy zapomenu co jsem četla. :-D Přeji hezký zbytek dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)