neděle 17. února 2013

Prom.






Poslední týdny jsem nežila ničím jiným, než přípravou maturitního plesu. Tento pátek to vyvrcholilo nádherným maturitním plesem, na který budu strašně ráda vzpomínat. Celé dopoledne a odpoledne mi přišlo strašně hektické. Měla jsem štěstí, že jsem se nemusela plahočit nikam ke kadeřnici a drdol mi udělala sestra v klidu doma. Měla jsem jasnou představu o tom, v jakém stylu bych chtěla mít šaty a účes, a má představa vyšla na 100%. Nechtěla jsem žádný velký účes a přitom jsem chtěla, aby  byl elegantní . Řekla bych, že drdol sklidil úspěch. Co se týče líčení, tak to jsem nechala na profesionálovi. Příjemnou hodinu jsem strávila ve studiu Mary Kay u Lucky Červinkové. Chtěla jsem výrazné líčení očí, které by doplňovalo hladký účes. Líčení mi vydrželo celý večer a příjemné bylo, že jsem s sebou na ples dostalo i zapůjčený lesk na rty. Potom už odpoledne stačilo se převléknout do šatů, které jsem pořídila v jednom butiku v HK, ozdobit se šperky a nazout stříbrné páskové boty. Plesalo se až do rána a nohy bolí ještě teď. :-)

A  co vy, chodíte rádi na plesy? :-)

I spent a very nice time in my prom. Beautiful dress, elegant hirstyles and shoes like from Cinderella. I wore a dress in antique style and simple elegant hairstyle.

Hair- My hair made my sister. It was elegant bun and was made from two braids.
Make up- I spent a very nice time in Mary Kay studio. I had an elegant make up which lasted all night.
Jewelry- I bought earrings and bracelet in a small boutique.
Dress- Dress is from a small boutique in Hradec Králové.

How about you, do you like balls? :-)

1 komentář:

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)