středa 13. února 2013

Emerald Green.

Každý rok se nese v duchu nějaké barvy, která vždy absolutně zaplaví obchody. Můžeme si vzpomenout na loňskou hořčicovou barvu, která byla snad ve všech obchodech. I když tahle smaragdově zelená barva bude letos trendy, nehodlám se celá obléknout do zelené, ale nějaký ten zelený doplněk snesu. Letos jsem v H&M viděla krásné tmavě zelené šaty a teď lituji toho, že jsem si je nekoupila, cena byla  přijatelná a vzhled  šatů ještě lepší. Kombinace černé a smaragdově zelené to je kombinace, kterou bych unosila. :-) Krásná zelená barva bude tedy letos vévodit přehlídkovým molům, obchodům a možná i ulicím. Já už jsem na jaro připravená. Tyto zelené náušnice jsem pořídila v C&A za 100,-Kč! Vypadají opravdu luxusně, co na ně říkáte?
Vypadají opravdu nádherně a hodí se ke každé příležitosti.

Tahle barva se mi začíná líbit! :-)

A co vy, pořídíte si taky nějaký ten smaragdově zelený kousek? :-)

1 komentář:

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)