sobota 2. března 2013

Weekend


Nevím jak vy, ale já bych si víkend bez sportu nedokázala představit. Už jsou to asi 2 měsíce co jsem začala chodit na alpining a nemůžu si ho vynachválit. Je to chůze prokládaná různými cviky, posilováním a během. Prvních 15 minut je vždy nejnáročnějších, ale poté už je to lepší. Nejpohodlnější oblečení na alpining je prodyšné tílko se sportovní podprsenkou( nikdy by se na ní nemělo zapomínat!), pohodlné kalhoty nebo kraťasy a kvalitní obuv. Po cvičení jsem vždy hezky unavená a  těším se na další hodinu. 

A jak trávíte víkend vy? :-)

2 komentáře:

  1. To důrazný upozornění, že by se nemělo zapomínat na sportovní podprsenku mě fakt pobavilo! Jsem netušila, že je vůbec možný na ni zapomenout- podle fotek nevypadáš vychrtle, aby ti něco takovýho hrozilo, nebo se pletu? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně ženských sportovní p. stále nenosí a poté se diví, že je bolí záda a cvičení jim je nepříjemné. Nehledě na postavu by prostě každá z nás měla nosit na cvičení sportovní.:-)

    OdpovědětVymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)