čtvrtek 7. února 2013

Spring wishlist.

Jaro se blíží a já se začínám poohlížet po nějakých nových jarních úlovcích. V posledních měsících jsem docela propadla nošení sukní  a šatů. Řekla bych, že v dnešní době je docela neobvyklé, když se na ulici objeví holka v pěkné a slušivé sukni, minimálně vás má většina za exota. Nepočítám ty rozedřené světlé mini riflové sukně,  které akorát nahánějí hrůzu, nejlepší takové kousky jsou většinou minimálně o jedno číslo menší než je správná konfekční velikost majitelky, hold jen ať se to pěkně řeže do boků a vykukuje pupík(PUPEK!). Když se tak zamyslím, tak by mi ani nevadilo, kdybych každý den musela nosit šaty a sukně,být oblečená jako holka je fajn.:-) A teď ty věci: 

Barevné(zářivé)šaty- dlouho už se po takových poohlížím a maximálně na podobné jsem narazila v hm, snad budu mít štěstí v lovení :-)
Černá a Bílá košile- Asi jsem špatný hledač, ale  kvalitní černou a ještě k tomu transparentní košili hledám už od podzimu. Bílou už jsem si vyhlídla a těším se na jaro! :-))
Světlá krémová kabelka- jsem zapálená sběratelka kabelek a takováhle krémová mi nesmí ve sbírce chybět
Výrazné barevné náušnice- v poslední době jsem si oblíbila dlouhé náušnice a plánuji rozšířit svojí sbírku, jsem taková straka, všechno co se blyští musím mít, asi je to závislost :-))
Světlé wedges boty- takové světlé boty jsem měla v hledáčku několikrát, ale skoro vždy mě zklamal materiál a recenze na životnost bot, chtěla bych, aby mi boty vydržely alespoň jednu sezonu a nerozpadly se mi přímo na nohách :-D

A co vy, máte nějaké vyhlídnuté kousky na jaro?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)