pondělí 11. února 2013

Spring 2013(strips, leather, neon...)

Dnešní den jsem se tak poohlížela po věcech, které si pro nás připravili návrháři na letošní jaro a narazila jsem na spoustu zajímavých a docela i pěkných věcí. Dalo by co se říci, že co se týká mého stylu oblékání, tak jsem taková konzerva. Mám ráda černou barvu se kterou kombinuji barevné doplňky, černé sukně, ale v  létě si dokážu barvy užít na 100%. To nejraději nosím barevné šaty a kraťasy. Mezi mé oblíbené barvy patří černá, tyrkysová, růžová, oranžová, krémová a hnědá. V poslední době jsem si oblíbila nošení proužků, které se budou nosit i na jaře. A co vlastně bude na jaře in?

Today I was looking for some fashion clothes.I found a lot of nice things. I think that my style is elegant, trendy and casual chic. I love the black colour, colourful accessorries and black skirt. In the summer I wear colourful clothes. My favorite colours are black, turquoise, pink, orange, beige and brown. I wear striped clothes and strips will be in the spring in. And what will be in the spring  in?


Proužky/Strips

Zářivé oblečení/Neon clothes
Pestré vzory/Colourful patterns
60.léta/ the sixties

A jaký trend je váš oblíbený?
What is your favorite trend? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)