pátek 29. března 2013

Where is spring?






Dneska už tímhle článkem přivolávám jaro! Každý ráno čekám, že už se probudím do typického jarního počasí a místo toho venku opět sněží. Myslela jsem si, že už kabáty budu moct schovat do skříně a vytáhnout je až zase na podzim, ale místo toho mi pořád visí na věšáku. Koupila jsem si na jaro nové boty a teď si říkám, jestli jsem si spíš neměla pořídit nějaké zimní sněhule. Jako další přírůstek do rodiny jsou tyto kotníčkové Nike boty. Povrch je z lehkého canvasu a bota je sama osobě velmi lehoučká. Ke sportovnímu oblečení budou super. No a jelikož jsem taková straka, tak jsem si pořídila další blyštivou radost v podobě náušnic.  Tyhle kytičky jsem prostě musela mít. :-) Doufám, že jaro dorazí co nejdříve. 

Shoes- Nike 6.0
Earrings- local store

3 komentáře:

  1. Ty balerínky jsou moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty prostredni botky mam taky :-)
    ale tohle pocasi uz je fakt otres :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty Nike boty jsou super. Hledám nějaký sportovní, pohodlný, ale elegantní. Tyhle to splňují.

    OdpovědětVymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)