pondělí 4. března 2013

Sunny day




Dnešní den byl vyloženě jarní. Sluníčko už od rána a teploty pěkně nad nulou. Teď odpoledne jsem docela litovala, že jsem si doma zapomněla sluneční brýle, protože sluníčko bylo opravdu ostré. Už se opravdu těším až schovám kabáty do skříně a vytáhnu jarní, lehčí oblečení. Fotku jsem pořídila při cestě ze školy, takže už jsem v takovém polomrtvém stavu. :-) Světlý kabát, který mám na sobě jsem pořídila v obchodu New Yorker. Někdy se tam dá mezi těmi všemi barevnými kousky najít i něco opravdu pěkného a ne moc potiskovaného. Tašku mám z Anglie a vypadá skoro stejně jako ta ze Zary. A Aby to nebylo celkově takové suché tak jsem to dobarvila svítivě růžovými nehty.

coat- New Yorker
bag- From England
nail- polish - Yves Rocher
A jak jste si užili slunečný den vy? :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)