úterý 2. dubna 2013

Nude Magique BB cream L’Oréal Paris



Dneska po škole jsem rychle spěchala na poštu, abych si vyzvedla balíček na testování s BB creamem. Cestou jsem to nevydržela a balíček rozdělala. S BB creamem přišly ještě dva papíry od L'Oréalu . Na nich bylo, kdy se má odeslat recenze + fotografie a něco málo o přípravku. Zatím jsem si nikdy žádný BB cream nepořídila a tak jsem byla zvědavá, jaký bude. Když se BB cream vymáčkne, tak je bílý a po rozetření se přemění v make-up. Ze začátku mi přišlo, že byl docela oranžový, ale když jsem ho rozetřela precizněji, tak na pleti nebyl vůbec znát. Opravdu se skvěle přizpůsobil a je velmi jemný. Je fakt, že zakryje jen malé nedokonalosti, takže pro ty, kteří mají velmi viditelné akné bude nevhodný. Krém slibuje 24 hodinovou hydrataci a výhodou je i ochranný faktor SPF 12. Zatím mám krém na obličeji jen pár hodin a doufám, že se neobjeví nějaká reakce v podobě začervenání a osypání pleti. Takže jsem "zatím" velmi spokojená. :-)

Používáte nějaký BB cream? :-)
Cena v obchodech- cca 299 ,- Kč

Are you using BB cream? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)