sobota 16. března 2013

A shopping day in Prague










Tento pátek byl vysloveně nakupovací. V 6 hodin ráno jsem s taťkou vyrazila do Prahy a domů jsme odjeli ve 3 hodiny. Možná si myslíte, že za 6 hodin( většina obchodů otevírá v 9 hodin) jsem musela projít celou Prahu, ale já jsem stihla projít jen Palladium a Václavák.:-) V Palladiu jsem strávila většinu času. Prošla jsem si své oblíbené obchody, jako je H&M, Topshop, Tally Weijl, Sephora, Baťa a spoustu dalších. Čas mezi nakupováním jsem strávila ve Starbucksu, kde jsem si poprvé pochutnala na něčem jiném než je káva a nebo čokoláda. Zkusila jsem nápoj z manga, který byl naprosto skvělý. A teď trošku k těm nákupům. Docela mě překvapilo, že i když byl pátek, tak lidí bylo tak akorát. Většinu obchodů má slevy, a tak se dá pořídit slušné oblečení klidně i za poloviční cenu. Já jsem v H&M pořídila dvoje šaty, jedny černé s potiskem a druhé tyrkysové. Už se nemůžu dočkat, až je začnu nosit, klidně i s dlouhým rukávem a s punčochy. Letošní jarní kolekce se H&M povedla, mají spoustu krásných věcí za přijatelné ceny. Jako další věc, která rozšíří můj šatník je svetr z Gatu. Je z příjemného materiálu a na jaro je ten pravý. Asi největší radost mi udělaly boty od Baťi. Mám ráda kvalitní boty, které vydrží déle jak jednu sezonu. Tyto jsem koupila za 1399,- Kč. Hodně dlouho jsem hledala nějaké se silnějším podpatkem a na šněrování. Tyhle boty budu moct nosit od jara do podzimu. No a jako poslední jsem si pořídila nový donut na drdoly + pinetky( těch není nikdy dost). Pátek jsem si tak hezky užila a vůbec mi nevadí, že jsem nákupy absolvovala sama. :-)

A co jste si naposledy koupili vy?:-) 

This Friday I spent my time with shopping in Prague. I bought a dresses, sweater and shoes. I visited a lot of stores for example H&M, Topshop, Tally Weijl, New Yorker, Sephora and Baťa. I had a mango drink at Starbucks and it was great. I think that I'm shopaholik. :-)

Dresses- H&M
Sweater- Gate
Shoes- Baťa

3 komentáře:

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)