pondělí 25. března 2013

Tiger.



Na focení jsem sundala kabát a chvilku mrzla, ale stálo to za to. Dneska to bylo podruhé, co jsem si oblékla tyto šaty z H&M. Zatím je ještě nosím s dlouhým rukávem, protože bych jinak asi umrzla. K šatům jsem si oblékla tyrkysové punčochy. Na fotce vypadají více modřeji než doopravdy jsou, v reálu mají stejnou barvu jako ty oči na potisku. Naprosto jsem si tyto šaty oblíbila, protože jsou neuvěřitelně pohodlné a ten potisk je nádherný. Moc nemám ráda věci, na kterých jsou potisky, ale tenhle se mi hned líbil.Vzala jsem si k tomu kabelu od Baťi a jako malý doplněk hodinky. Nejčastěji nosím velké a prostorné kabely, jelikož vždy u sebe nosím spoustu věcí, od sešitů až po nějakou tu kosmetiku. Prostě asi jako každá holka. :-) Těším se až roztaje sníh a budu moct nosit nové semišové  boty na podpatku. Zatím bych se v nich pořádně bořila do bláta. Hold úděl menšího města. :-) 

Dress- H&M
Bag- Baťa
Watches- Scream

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)