úterý 12. března 2013

News in my cosmetic bag





Má sbírka kosmetiky se opět rozrostla. Do sbírky přibyly dvě pleťové masky, hydratující krém, make-up a štětec na podkladovou bázi. Na druhém obrázku můžete vidět pleťové masky. První je z Oriflame a je to hydratační gelová maska s přírodními výtažky z bílého čaje 50 ml, 149,- Kč. Strašně krásně voní a pleť je po ní krásně hydratovaná. Druhá  je slupovací maska s výtažky z mořských řas 75 ml, 78,- Kč. Rychle usychá a za 5-10 minut se dá v pohodě sloupnout. Přijde mi, že Avon má jedny z nejlepších masek, co se týká jejich cenové kategorie. Jako další novinka je make-up a štětec od Mary Kay. Nikdy jsem make-up nepoužívala, protože mi všechny ty make-upy přišly strašně hutné a nikdy jsem nenašla tu správnou barvu. Kosmetika Mary Kay je sice dražší záležitost, ale zase dlouho vydrží a kvalita se nedá srovnávat s levnými produkty. Ještě si musím pořídit nějaký pudr, takže kdyby jste věděli o nějakém dobrém, tak budu ráda za každou radu. :-) No a jako poslední je hydratační krém pro normální, suchou až citlivou pokožku od Mary Kay z řady Botanical effects. Mám celkem suchý obličej a tento krém jsem si pořídila na doporučení. Tak doufám, že konečně se mi přestane loupat nos. 

You can see the news from my cosmetic bag. I started to apply make-up and it's a big change. :-)

Face masks- 1.) Oriflame- Moisturising gel mask with white tea extract.
                     2.) Avon- Greek seas peel off mask with algae extracts.

Make-up and cosmetic brush- Mary Kay
Misturizer cream- Mary Kay- Bottanical effects 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)