středa 27. března 2013

Yellow day.







Dnešní den strašně rychle utekl, asi to bylo tím, že se už zítra nejde do školy. :-) Počasí by se už mělo lepšit a teploty konečně stoupnout. Letošní jaro si opravdu dává na čas. Minulý rok touhle dobou už nebyl sníh a bylo o hodně tepleji. Pamatuji si to přesně, protože slavím narozeniny. Už zítra! Poslední koncovka "náct". Strašně to letí. Poslední dva dny fouká celkem  studený vítr a tak jsem upustila od šatů a sukní. Dneska mám na sobě žluto-bílý svetr z Gatu. Kupovala jsem ho v Praze za hodně dobrou cenu. Dále mám tmavě modré džíny z H&M. Mám je něco málo přes rok a jsou stále jako nové. Mají zvýšený pas a to je pro mě důležité. Nesnáším bokové kalhoty, protože mi táhne na záda, lezou z nich "téčka" a často jsem po nich byla nemocná. Jako tašku jsem zvolila mojí oblíbenou ze ZOOTU. Je to kabela LYDC. Povrch je lesklý s vystouplými srdíčky. I když se to na první pohled nezdá tak je prostorná a vejde se do ní snad všechno. Na krku mám náhrdelník z Tally-Weijl. Poslední dobou jsem začala nosit i doplňky ve zlaté barvě, a proto jsem si pořídila falešnou zlatou náušnici z Claire's. Ze stejného obchodu pocházejí i bílé perličky. Koupila  jsem si ještě jedny náušnice, ale ty vám ukážu až v dalším článku. :-)

Sweater- Gate
Jeans- H&M
Bag- LYDC
Earring- Claire's
Necklace- Tally-Weijl




3 komentáře:

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)