čtvrtek 18. dubna 2013

Blue dress.




Dnešní den je naprosto super. Letní teploty a k tomu už je konečně čtvrtek. Takže rychle ven. To slunění a čtení si knížky venku mi strašně chybělo. Chce si to užívat tepla, protože od zítřka bude zase ošklivo. Rychle připravit holinky a deštníky. :-) Dneska jsem si na sebe vzala krásné tyrkysové šaty z H&M, které mají vzadu malé zapínání na zip. K tomu černé silonky( ráno to ještě moc není na holé nohy), velké černé brýle, takzvané "muší" a náhrdelník z Tally Weijl, který jsem tu už představovala. K tomu jsem zvolila boty od Nike, které jsou neuvěřitelně pohodlné. Ráno jsem na sobě měla ještě krémovou koženou bundu, ale tu jsem si v tom vedru na sebe opravdu netroufla vzít. :-) Mějte se hezky a užívejte krásného počasí

I love sunny weather!
Dress- H&M
Shoes- Nike 6.0
Necklace- Tally Weijl
Sunglasses- Relax
Bag- LYDC

2 komentáře:

  1. Tenhle typ šatů v obchodech vždy vítám, ale bojím se, že by neseděly. Ale Tobě padnou krásně, asi si je konečně vyzkouším.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Tenhle střih šatů mám strašně ráda. Vždy než si šaty koupím, tak musím být na 100% přesvědčená, že budou pohodlné. Nemám ráda, když něco škrtí nebo někde něco vylézá. :-)

      Vymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)