čtvrtek 25. dubna 2013

Swissdent Extreme




Dneska mi konečně dorazil balíček s bělící pastou od značky Swissdent. U této značky je mi víc než sympatické, že je proti testování na zvířatech a zároveň tyto testy nikdy neprováděla. Četla jsem hodně recenzí a tato pasta má většinou hodně pozitivní recenze. Už jsem vyzkoušela hodně bělících past a skoro žádná nefungovala tak, jak slibovala.:-/  U této bělící pasty slibují, že  tato červená zubní pasta je určena pro bělení velmi zabarvených zubů kuřáků( nekouřím), milovníků červeného vína, kávy a čaje. Hodnota abrazivity je 40 RDA je sice dvojnásobná než u stříbrné Nanowhitening pasty, ale patří mezi šetrné hodnoty. Doporučují si touto pastou čistit zuby 2x denně alespoň 2 minuty a poté by se neměla vyplachovat ústa. Pasta působí i pár hodin po vyčištění. Pasta moc nepění a příjemně po ní brní rty( vážně :-D). Výsledek prý bude vidět už za týden. O tom, jak si pasta povede, vás budu průběžně informovat. Mějte se hezky a užívejte sluníčka. :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Šárko, tak jak funguje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to asi nejúčinnější pasta, kterou jsem zatím vyzkoušela. Zuby opravdu vybělí minimálně o 1-2 odstíny. Krásně rozzáří úsměv. :-)

      Vymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)