středa 3. dubna 2013

Winter or Spring?



Minulý týden jsem si pořídila další nové šaty. Pořád čekám, že se to počasí umoudří a zlepší. Jenže ono pořád nic. To mi ale náladu nekazí a vesele si nosím šaty a sukně. Teď už mám na jaro 8 šatů, takže kalhoty můžu dát klidně do krabice. :-) Šaty a sukně bych mohla nosit pořád. Přijde mi, že je to nejpohodlnější oblečení, ať už je zima nebo léto. Ty tmavě růžové šaty jsem pořídila v Terranově za 399,- Kč. Měli je v různých barvách např. v tyrkysové, černé nebo meruňkové. Ještě k nim plánuji pořídit nějaký stříbrný a zlatý pásek, aby je to trochu oživilo. Bílé šaty s potiskem jsou z H&M za 599,- Kč. Jsou velmi lehké a ten vzor vypadá jednoduše krásně. Vzadu jsou na tři knoflíčky a celé to podtrhuje hnědý pásek, který rozděluje siluetu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)