úterý 9. dubna 2013

The potato with ham, cheese...






Dnešní den byl takový experimentální. To je tak, když uvidíte na obrázku jídlo a ještě ten den ho musíte mít na talíři. :-) Dnešní večeře byla z brambor, šunky, sýru a smetany. Tento recept je tak jednoduchý, že ho zvládne i ten, komu dělají problém i míchaná vajíčka. Stačí mít kousek alobalu do kterého dáte větší bramboru a tu nakrojíte. Poté do mezer dáte co máte rádi. Já tam dala šunku a sýr. Bramboru jsem lehce osolila a dala do předehřáté trouby zhruba na 40 minut/ 200°C horko-vzduch. Poté jsem bramboru polila smetanou, kterou jsem předem osolila a opepřila( příště dám i koření na americké brambory + chilli) a zasypala sýrem. Vrátila jsem to zpátky do trouby a za 15 minut jsem měla jídlo na talíři. Je to výborné, jednoduché a zasytí. Doporučuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)