sobota 6. dubna 2013

H&M 2013






Džungle ve městě. Dobrý nápad, co říkáte? 
Jungle in the city. Good idea, right?



Strašně se mi líbí ty kalhoty. Nenásilný vzor, na jaro a léto super. Krásné doplňky doplní jakýkoliv jednoduchý outfit. Jen ta košile mě nijak neoslovila. :-)
I love these pants. Subtle pattern- will be great for spring and summer. Beautiful accessories suited to a simple outfit. But I don't like this shirt(right). :/



 Nejvíc se mi z této kolekce líbí šaty( zase ty šaty :-D). Krásně propracované detaily, výšivky, zářivé barvy a celkem vysoké ceny.  Ty druhé šaty se dají koupit za 599,-Kč, což je přijatelná cena. Světle růžové šaty stojí 2999,-Kč a hodí se na slavnostnější akce. Zářivé žluté šaty stojí 1299,-Kč. Hodí se jak do školy tak na letní párty. Mají vykrojená záda a volány jsou letos velmi trendy. S těmito šaty se v davu opravdu neztratíte. :-) V kolekci jsou ještě jedny červené šaty a ty stojí 4999,- Kč. Pro milovníky originálních kousků k nezaplacení.
I love dresses from this collection! Really wonderful. :-)


Vybrala jsem pár bot, které jsou něčím zajímavé. Ať tvarem, podpatkem, barvou nebo něčím jiným. Letošní boty jsou hodně podobné těm ze Zary. Třeba ty černé ze druhé řady. Mě nejvíce oslovily ty první černé sandály. 
I chose some interesting shoes. I prefer first black shoes. 

A co říkáte Vy, na letošní novou kolekci od H&M?
What do you think about this new collection H&M?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)