pondělí 22. července 2013

Sun Sun Sun.

Letošní prázdniny jsou zatím super! Počasí je přímo ukázkové a tak ho jako většina lidí trávím u vody. Minulý týden byl pro mě aktivní. Strávila jsem ho nákupy, karnevalem, sportem atd.. Jeden den jsem si vyhradila na nákupy. Jak to většinou bývá, tak i když nic nepotřebuji, vždycky se mi něco líbí a pořídím si to. Je pravda, že jsem dlouho sháněla bílou transparentní košili a našla jsem ji v Tally Weijl, nakonec ji mám i v tmavě modré barvě. V jednom mém oblíbeném obchodu Reserved jsem si pořídila bílo-černé šaty. Krásně vytvarují postavu a budou se moct kombinovat s různými barvami. Radši mám jednoduché kousky, které se dají kombinovat se zajímavými doplňky. Já vím, další šaty.... :-) Užívejte sluníčka!
PS: S tím sluníčkem opatrně jinak dopadne jako já. Rudý jako raci! :-))



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)