pátek 12. července 2013

Holiday


Vždycky, když někam vyrážím na dovolenou, přemýšlím i měsíc dopředu, co si vezmu s sebou. Většinou si napíšu seznam věcí, ale pořád ho doplňuji, protože pokaždé na něco zapomenu. :-) Většinou cestuji s nějakou větší taškou na rameno. Musí se do ní vejít jak nezbytná kosmetika tak i něco na čtení. Do letadla chodím nenamalovaná a líčím se až těsně před příletem. Mám ráda, že během letu nemusím řešit, jestli se mi náhodou nerozmazala řasenka nebo stíny. Většinou v mé cestovní kabele najdete micelární vodu, řasenku, balsám na rty, malé balení krému a bronzer. A bez čeho se neobejdete Vy v letadle? :-)

Existují různé rady v čem do letadla, ale mně se nejvíce osvědčilo triko s dlouhým rukávem, protože mi je skoro pokaždé u okénka zima. Do destinací jako je Egypt nebo Turecko se skoro vždy létá pozdě večer a přílet je brzo ráno, takže nehrozí, že bych se v dlouhém triku uvařila. :-) Nezbytností jsou pohodlné kraťasy nebo volné vzdušné kalhoty, které nikde neškrtí a vydržíte v nich i několik hodin. Já preferuji kraťasy nebo sukni. Obuv by měla být pohodlná, nejlépe otevřená, aby jste si mohli boty klidně i vyzout. Ten kdo má delší vlasy tak ví, že po dlouhém letu se z nás dlouhovlasých stává rozcuchaný strašák a nejlepší první pomoc poskytuje klobouk. Ten má i další výhody: 1. Budete vypadat zcestovala a in 2. Klobouk můžete využít i na přikrytí obličeje, když chcete spát. :-) A v čem cestujete Vy?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)