pondělí 8. července 2013

48. Karlovy Vary International Film Festival part 1

 Jsem zpátky! :-)

Od středy do neděle jsem byla v Karlových Varech na filmovém festivalu. Strávila jsem tu krásných 5 dní, počasí vyloženě vyšlo a tak jsem mohla jásat. Většinu času jsem strávila v centru na kolonádě v letních zahrádkách na drincích a na procházkách. Nezapomněla jsem navštívit Pupp, Termal, Vřídlo, různé akce atd.. Odvezla jsem si spoustu hezkých zážitků a hromadu fotek, které se tu najednou nevydají. :-) Tady je malá ukázka. ;-)



Před Termalem


Výborné mojito na kolonádě.


Ještě v den odjezdu mi dorazily šaty ze Slevomatu a tak jsem je sbalila s sebou. 


Skvělá ledová káva, která byla v tom vedru záchrannou.


Nechyběla ani zastávka u stanu nadace Debra.



Fotka na červeném koberci. Jak jste si mohli všimnout tak kočky byly u všeho:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)