pondělí 15. července 2013

Red.


Poslední dny jsou jako na houpačce. Jednou je počasí na koupání a podruhé to je na svetr. Proto se teď vyplatí vrstvit oblečení. Tento týden má být krásně slunečný s teplotami k 30°C, tak uvidíme. :-) Letos jsme si toho prázdninového sluníčka moc neužili, tak snad se to teď trochu napraví. Jak už jsem několikrát psala, mám ráda černou barvu, ale teď v létě se jí snažím nosit co nejméně a když už ji mám na sobě, tak k ní přidávám nějakou zářivou barvu, která to trochu oživí. Dneska jsem měla na sobě černé sako s koženkovým detailem. Tohle sako jsem si velmi oblíbila. Hodí se jak do města, tak i na různé společenské akce. Červené tílko je z Bershky. Je to klasické červené tílko s lehce vykrojenými zády a prodlouženou délkou. Nemám ráda tílka ani trička, která se rolují nahoru a vylézají záda a břicho. :-) Kraťasy jsem si vlastnoručně vyrobila z riflí. Je to takový ten kousek, který beru všude s sebou a dá se s ním zkombinovat i nemožné. :-)


Klasické černé sako je k nezaplacení.


Ideální kabela pro větší nákupy.


Vlastnoručně vyrobené šortky.


Oblíbené hodinky. :-)

1 komentář:

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)