středa 3. července 2013

48. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary



Dneska odjíždím do Karlových Varů na festival. Dobaluji věci na poslední chvíli, protože si vždycky vzpomenu na něco, co jsem si nesbalila. :-) Do malého cestovního kufru jsem se vešla tak tak, bylo to o chlup. Převážně jsem si sbalila několik šatů, sukni, pohodlné baleríny a větší kabelky. Nemohla jsem si vybrat v řetízcích a náramcích, protože jich mám teď opravdu hodně. Sbalila jsem proto ty nejoblíbenější. Budu ve Varech do neděle, takže se potom můžete těšit na spoustu fotek. Při balení mi asistovala naše Guccina, je to takový malý velký pomocník. :-) Doufám, že bude pěkné počasí a nebudu potřebovat deštník. Mějte se hezky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)