úterý 28. května 2013

Tuesday.












Dnešní den byl hektický. Celé dopoledne jsem strávila sportovně v dešti na hřišti. Měli jsme zápasy ve středoškolském softballu. Poté jsem musela absolvovat rychlý přesun domů do koupelny, abych se hodila do gala na předávání maturitního vysvědčení. Měla jsem na sobě novou košili z Reservedu s černou pouzdrovou sukní a černými lodičkami. Jako doplněk jsem zvolila nový šperk v podobě barevných kuliček na zlatém řetízku, který jsem také pořídila v Reservedu. V neděli jsem si koupila nové proužkované tričko v Lindexu. K tričku měli na stojanu i dlouhý střapatý náhrdelník, který mě naprosto uchvátil. Oživí každý jednoduchý kousek, jak tričko, tak šaty. No a nakonec jsem si pořídila vrchní díl plavek. Dlouho jsem takový hledala a našla ho v F&F. Budu ho moct kombinovat s oranžovým, modrým nebo žlutým spodním dílem. Jen to počasí mi stále dělá vrásky na čele. Doho deště je už moc. Mějte se hezky a užívejte Úterý. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)