pátek 31. května 2013

Long time.


Co dělat, když pořád prší? Venku to opravdu vypadá na podzim a já se jen modlím, aby ještě vykouklo sluníčko a bylo hezky. Většinu času tak trávím čtením knížek, prohlížením si oblíbených časopisů( některé jsou i pár let staré a já nemám na to srdce je vyhodit. Nejvíce jsem si oblíbila knížky od Barbary Nesvadbové, vždy mě pobaví. Také zkouším, jaké líčení by mi mohlo slušet, jelikož si stále maluji vrchní linku a usoudila jsem, že by to chtělo nějakou změnu. :-)

What do you do on rainy days? I read books, fashion magazines and try new beauty tips. I love books from Barbara Nesvadbová, she has excellent books.


No a jako nejlepší věc, když se člověk opravdu nudí, je prohlížet si staré fotky. Tahle fotka je asi 3 roky stará a já jsem v té době měla neuvěřitelně dlouhé vlasy. Docela se divím, do jaké délky mi narostly při tom všem žehlením, kartáčováním a tvořením účesů, při kterých se docela dost vlasů vytrhalo. :-D

When I was 16 years old I had very long hair. It's old photo. :-)


Při sledování tohoto videa mě napadla jedna věc a to ta, že všude ve světě je to stejný. Všude dokážou ženské strávit minimálně hodinu před zrcadlem než vůbec vyjdou ven. :-) Bloggerku Dulce Candy mám strašně ráda, líbí se mi její styl a vedení blogu.

I love her style and videos. And you? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)