pondělí 27. května 2013

Inspiration.


Venku to jako jaro moc nevypadá, spíše jako začínající podzim. Celý víkend pršelo a sluníčko se mihlo na obloze jen párkrát. Sobotu jsem strávila ve sportovním duchu a to v bazénu. To nevím jestli to přeplavání tam a zpět se dá počítat za sportovní aktivitu. :-D Když už jsem někde v bazénu, tak většinu času strávím v sauně, páře a nebo ve vířivce. Do bazénu si chodím odpočinout a ne se zničit. :-) Poté jsem poobědvala  v pizzerii, kde jsem si dala svůj oblíbený salát Ceasar s kuřecím masem a těšila se na neděli. Neděle byla ve znamení kina a nákupů. Shlédla jsem film Iron Man 3 a můžu ho doporučit, další povedený díl. Na nákupy jsem jela s tím, že si chci koupit nějaké hezké boty na jaro, nejlépe na platformě. Jelikož mám ale "ploutve- vel. 41", tak si jen tak boty nevyberu. Většinou, když už se mi nějaké boty líbí, tak končí velikostí 40. To mi ale nákupy nezkazilo, jelikož jsem si koupila v Lindexu krásné proužkované triko z kolekce HOLLY & WHYTE a k tomu ještě dlouhý barevný náhrdelník. Poté jsem zamířila do oblíbeného Reservedu, kde jsem si vybrala košili v limetkové barvě a k tomu opět náhrdelník z barevných kuliček. Hold jsem straka a nic blýskavého mi neunikne. :-D Jako poslední věc, kterou jsem si z nákupů odvezla, byly plavky v bílé barvě. Vrchní díl zdobí barevná brož. V dalším článku se tak můžete těšit na nové přírůstky do mé rozrůstající se rodiny. 
Na obrázku můžete vidět náhrdelníky z Lindexu a H&M. První řada je z Lindexu a mohu potvrdit, že vypadají perfektně. Pokud máte rádi výrazné doplňky, tak to doporučuji omrknout. Obzvlášť ten žlutý vypadá skvěle. Doufám, že se počasí umoudří a bude co nejdříve krásně. Mějte se hezky. :-)

Do you wear a distinctive necklaces? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)