čtvrtek 9. května 2013

:-)




Poslední týdny trávím svůj čas učením, běháním, opalováním se na sluníčku a to už 3 týdny! Už aby maturita byla za mnou. Strašně mě ale těší, že začalo být opravdu hezké počasí. Mám nejraději, když si můžu vyrazit ven jen v tričku, sukni  a šatech. Jelikož většinu dní trávím doma, tak mě spíše potkáte ve sportovním. Přesně jako tady na fotkách. Ty růžové kraťasy jsem pořídila, myslím, minulý rok v New Yorkeru. Nejvíce se mi líbila ta barva( poslední dobou jsem vzala na milost růžovou). Tričko mám pár dní a je objednané ze SportsDirect. Značka je Obscene a tričko stálo v přepočtu na naše pár korun. Někdy si člověk musí udělat malou radost. V příštím článku Vám ukážu, co jsem si pořídila nového. Můžete se těšit na šaty a černý křivák. Užívejte sluníčka a mějte se hezky! :-)

Shorts- New Yorker
T-shirt- Obscene
Bag- London
Shoes- Nike 6.0

1 komentář:

  1. Taky se mi todle počasí moc líbí! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)