úterý 14. května 2013

In love with sport.






Dalo by se říci, že jsem sportovní maniak. Nedokážu si představit, že bych déle jak 2 dny za sebou nesportovala. Už jsem vyzkoušela spoustu sportů od softballu( který hraji od malička) běhání, posilování, zumby a alpiningu. Posledních pár měsíců chodím 3x týdně na alpining a nemůžu si ho vynachválit. Je to kombinace běhu, posilování a zábavných kroků na pásech. Minulý rok jsem žila jenom zumbou, ale letos už na ni nemám tolik času a věnuji jí jen jeden den v týdnu. Do toho jsem začala 3x týdně běhat. Nikdy bych nevěřila, že mě to tak chytne. Začátky nejsou nejlepší. Píchání v břiše, křeče v nohách a popadání dechu. Jedná se ale jen první 2 týdny. Dnes jsem zvyklá uběhnout 3-5 km a chtěla bych se dostat k 10 kilometrům. To je takový můj běžecký sen. :-) K tomu aby se mi dobře sportovalo, musím mít i kvalitní oblečení. Co se týče tílek a triček, tak u mě jednoznačně vede Litex. To je pro mě osvědčená kvalita. V každé kolekci se najde spoustu pěkných věcí. No a spodní díl oblečení patří značce Nike. Na běhání jsem nenašla nic lepšího než Capri pants. Krásně sají pot a udržují člověka v suchu. Boty na běhání mám od Adidas, ale poohlížím se po nových. Boty jsou základ. Chtěla bych vyzkoušet boty Nike run. Slyšela jsem na ně hodně pozitivní reakce. :-) Nebo víte o lepších botách?
What do you think about Nike run shoes? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)