pátek 7. června 2013

Shoes.



Poprvé jsem obula nové baleríny a chodí se v nich jako v bačkůrkách. Jsou strašně pohodlné a vůbec jsem z nich neměla puchýře na nohách, jak to bývá u většiny nových bot, které si pořídím. Docela poutaly pozornost okolí. :-) Také jsem si poprvé koupila časopis Perfect Woman, který jsem na trhu ještě neviděla( to bude tím, že jsem si tak půl roku žádný časopis nekoupila :-D). Už se těším na víkend, protože hlásí KONEČNĚ pěkné počasí. Doufám, že to sluníčko nějaký čas vydrží a déšť se jen tak neobjeví. Užívejte víkendu.

Have a nice weekend! :-)

2 komentáře:

  1. Chci se zeptat odkud mas ty krasne balerinky? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem je v New Yorkeru,cena byla okolo 300 Kč a stále vypadají jako nové. :-)

      Vymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)