neděle 9. června 2013

News.



Je to pár dnů, co mi přišly nové přípravky. Objednávala jsem je z parfums.cz a dorazily velmi rychle. Pořídila jsem si nový kondicionér na vlasy od Kallos, cena byla okolo 89,- Kč, tak mě zajímalo, jestli s vlasy vůbec něco provede. Proto mě velmi překvapilo, že kondicionér nejen že pěkně voní, ale i vlasy jsou i krásně jemné a dají se perfektně rozčesat, takže veliká spokojenost. Jinak kosmetická značka Kallos nabízí jak kondicionéry, tak šampóny a tělová mléka.:-) Co se týká značky Saloos, tak s tou jsem byla vždy spokojená. Ať se jednalo o balzámy na rty, oleje nebo mastičky, tak vždycky  jsem je mohla jen chválit. Je to už nějaký měsíc, co jsem si na internetu, myslím na internetové lékárně koupila čokoládový bio kokosový olej. Používala jsem ho jak na pleť, tak na celé tělo. Voní opravdu senzačně, jen nevýhodou může být, že dlouho na pokožce usychá a to by mohlo někomu vadit. Chtěla jsem vyzkoušet i neparfémovaný olej, a proto jsem si objednala čistě jen bio kokosový olej. Tenhle se dá používat na masáže, na pleť a tělo, na vaření a i na vlasy jako výživná maska. Já ho zatím používám jen jako tělový krém a jsem opět nadšená. Stál  185,- Kč. Jinak počasí tenhle víkend opravdu vyšlo. Teplo a sluníčko dokáží divy. Hned je lepší nálada. Mějte se hezky. :-)

1 komentář:

  1. Já kokosový olej taky zbožňuju, od té doby co jsem ho objevila si ho kupuju pořád dokola, je prostě super :)

    OdpovědětVymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)