pátek 14. června 2013

Last days


Vyloženě vycházkový outfit na procházku. A zase kočky. Jinak tuhle halenku mám strašně ráda. Je z Tally Weijl, tak 3 roky nazpátek kupovaná. Nejlepší je vzít si pod ní tílko a jít. :-)


Byla jsem navštívit i naší novou kavárnu. Neodolala jsem a dala si latte. Bylo výborné!


Ke kávě neodmyslitelně patří i zákusek. Já si vybrala tvarohový s ovocem. :-)


Ve čtvrtek bylo takové vedro, že se nedalo ani fotit na sluníčku. Hrozilo by shoření na popel. V těchto krásných modrých šatech jsem vyrazila do města na zmrzlinu. Jsou z New Yorkeru, asi 2 roky staré. Malý batůžek přes rameno je také z NY, ale přivezla jsem si ho z Lotyšska.


Co jiného říci než ,,MŇAM". :-)
I love icecream!!!!!!!! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)