pondělí 5. srpna 2013

My green kingdom.

Přišlo mi hodně dotazů na to, jak to mám s oblečením a tady je malá ukázka. V mém pokoji nejsou skříně, ani jedna- divné? Zvykla jsem si na pokoj bez skříní, je takový vzdušný, ale přehledný. Výhodou je, že když nevím co na sebe, tak se stačí podívat z postele na stojan s oblečením a popřemýšlet na co mám zrovna náladu. :-) Oblečení mám rozdělené na letní a zimní a to, které rovna nepotřebuji, dávám do šatny, kterou mám hned vedle pokoje. To je obrovská výhoda. Někdy si jako každá z nás říkám, že nemám co na sebe, ale když si tak projíždím oblečení, tak bych mohla mít na každý den snad něco jiného. :-)


Stojan na oblečení je z IKEA, stejně tak i bedny. Na ramínkách jsou pověšeny šaty, košile, svetry a sezónní bundy. Na pravé straně mám v "kupičkách" kalhoty, trika, oblečení na sport a punčochy. Dole v bedýnkách jsou ponožky a nějaké spodní prádlo.


Po stranách mám zavěšené tašky, kabelky a doplňky.


Nejoblíbenějším doplňkem tohoto léta se pro mě stal tento klobouk. :-)


Vymýšlím nějaký originální stojan na botičky. Máte nějaký tip?


Ráda nosím a šaty a teď jich mám okolo 12 kousků. Neustále sbírku rozšiřuji a obnovuji. Mám ráda elegantnější modely, ale také veselé a netypické. Tyto bílé jsou z H&M a modré z New Yorker.


V této truhličce mám...


... Náramky, řetízky, náušnice a další nezbytnosti se kterými mám hned veselejší den.


V mém pokoji je opravdu vše zelené. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)