úterý 27. srpna 2013

Balíme na dovolenou 1. díl

Už zítra odlétám se ségrou na dovolenou a začíná se u mě projevovat cestovní horečka. Nejvíce mě straší to, že doma určitě něco zapomenu a zjistím to na letišti- pokud to nebudou plavky a pas, tak se nic neděje. :-D Výhodou je, že letíme dvě a tak se o kosmetiku můžeme dělit a nemusíme si každá zbytečně brát svojí. Zatím jsem ve fázi balení a tak spoustu věcí budu dávat do kufru až na poslední chvíli např. jako vodu na čočky, odličovací tampónky a léky... A co že se mi zatím uhnízdilo v  kufru?


1. Přírodní olivový krém Ziaja 55,-Kč- Mám hodně suchou pleť a tento krém je na ni ideální.
2. Kuličkový antiperspirant invisible Nivea cca 75,-Kč.
3. Zubní pasta Signal white now gold 56,-Kč- K čokoládovému opálení bude zářivý úsměv super.
4. Hair spray, cestovní balení.
5. Šampon pro hnědé vlasy Accent 79,-Kč.
6. Opalovací krém ve spreji Astrid  177,- Kč.


Během dne se u moře nelíčím, ale večer se ráda namaluji a zvýrazním opálení. K tomu mi pomáhá bronzer, zlatavé stíny Keenwell, paletka s tmavšími stíny od stejné značky a řasenka NeeDeep black Extension Mascara pro krásné dlouhé řasy. Včera jsem si byla u kosmetičky ještě nechat nabarvit řasy, tak to dvojnásobně vynikne. :-) Na dovolenou si nebudu brát svůj oblíbený parfém Nina Ricci, nechci riskovat jeho rozbití v kufru. Zvolila jsem za něj náhradu v podobě parfémové vody So Elixir Purple 15 ml od Yves Rocher.


Oblíbená paletka s řasenkou...


Bronzer od Essence a zlaté stíny Keenwell. Kde více v nich vynikne opálená pokožka než u moře.:-)


1 komentář:

  1. beautiful new items dear.
    Wish you a nice day.
    Love, Mona

    OdpovědětVymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)