pondělí 3. června 2013

Umbrella and boots.





Poslední týden jen prší, sluníčko vylezlo jen jeden den a mě už to štve! Místo o koupi šatů, přemýšlím o holínkách. :-) Rozhodla jsem se, že se od zítřka budu stravovat zase o něco zdravěji. Ne že bych jedla nějak moc nezdravě, ale vynechat pečivo, sladké, brambůrky a další pochutiny mi neuškodí. Nějaký čas jsem už nebyla běhat a je to znát. Připadám si taková oteklá a "neforemná". :-D Kdo chodí běhat tak ví, jaké to je, když se na nějaký čas vynechá běh. Na internetu mě nejvíce zaujala 30 denní výzva. Připadá mi to jako dobrý nápad a říkám si, proč to nezkusit. Pohyb ještě nikomu neublížil. No a ve volné chvíli bych chtěla začít  více číst. Ráda bych si pořídila nějakou knížku o módě, ale stále jsem nenarazila na žádnou, která by mě natolik zaujala, že bych si ji pořídila. Na internetu nabízí obrovské množství knížek o oblečení, návrhářích a designu a já si nemůžu vybrat. Nevíte o nějaké zajímavé? :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)