středa 5. června 2013

Cat.





V pondělí jsem si udělala radost. Koupila jsem si nové triko a balerínky. Obě dvě věci jsem si překvapivě koupila v New Yorkeru. Moc tady nenakupuji, protože většina věcí je na mě moc barevná, třpytivá a síťovaná. :-D Pořídila jsem si tyrkysové triko s lehce nabíranými rameny a malou ozdobnou mašličkou. Poslední dobou velmi ráda nosím tmavě růžovou a tyrkysovou barvu. Jsou takové svěží a jarní. No a pořídila jsem i boty! Koupila jsem si černé baleríny s kočičím motivem. Na noze vypadají perfektně a hodí se jak k riflím tak k šatům a sukni. Vím, že takové boty nevydrží déle jak jedno léto, ale nedalo se jim odolat. :-) Když jsem to celé fotila tak mi asistovala naše Guccina. Ve všem se musí válet. :-)

Shoes- New Yorker
T-shirt - New Yorker

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)