sobota 7. září 2013

Summary.

Dovolená je za mnou a škola přede mnou, ale až za měsíc. :-) Musím uznat, že letošní dovolená byla nádherná. Krásný hotel, teplé počasí a skvělý personál-hned bych se tam vrátila. Na Djerbu jsem v kufru měla sbalené jen šaty a sukně, které jsem nakonec ani neoblékla, šaty jsou prostě u mě na prvním místě. Na cestu tam a na zpáteční jsem zvolila šortky a košili, ve které se mi cestuje nejlépe a je to pro mě nejpohodlnější. Přílet do Čech byl jednoduše šok. Když jsme odlétali tak bylo na Djerbe příjemných 28°C a tady 15°C. Podzim se blíží a já si říkám, že to léto zase nějak rychle uteklo. Těšíte se na podzim?


V den odletu, ještě naposledy na pláži...


Na letišti v Praze...


Oblíbené letní šaty mi v kufru nesměly chybět...


Oblékla jsem i své maturitní šaty, které jsem oživila páskem...


Na pláž jedině v pohodlném oblečení...


Tohle jsou asi ty nejlehčí šaty z H&M...


Poslední den na Djerbě a odjezd na letiště...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)