sobota 14. září 2013

Podzimní wishlist 2013

Tak to vypadá, že podzim už neklepe na dveře, ale rovnou vešel dovnitř. Hlásí, že  podzim by měl být krásný a teplý, zatím ale nic. Předpověď na další týdny je deštivá a to na dobré náladě moc nepřidá. Dneska celý den prší a mě tak napadlo, co bych si přála pořídit do těchto propršených dnů. Ve skříni, od minulého podzimu, čeká černý trenchcoat a krémová s černou koženou bundou, ke kterým bych chtěla připojit nový kousek. A co vlastně by se mi líbilo pro tento podzim? :-)


Už dlouho se dívám po klasickém krémovém trenchcoatu. Většinou, když už se mi nějaký líbí, tak mi nesedí na ramenou nebo je to nekvalitní materiál. Budu ráda za každou radu. Parka mě nikdy tak neuchvátila, abych uvažovala o tom, že bych si ji chtěla pořídit, letos se to ale zlomilo a já po tím toužím čím dál víc. :-D Dávám přednost "velbloudí" barvě a chlupaté kapuci, pěknou parku mají v Tally Weijl. Co říkáte na boyfriend džíny? Mně přijdou strašně pohodlné. Všechny mé džíny jsou na tělo a já bych si konečně přála nějaké volné a světlé. Uvidím, jestli mi nějaké padnou, když ne, tak se nic nestane. :-) Vím, že podzim uteče jako voda a bude tu zima. Proto nebude vadit, když v chladných podzimních dnech otestuji nové čepky. Není nic horšího než rýma a zmrzlé uši. :-)



Je to už déle, co se poohlížím po nové kabelce, no spíše kabele, do které se bude vejít milion věcí. Jednu už jsem si objednala a v pondělí dorazí. Je to styl Céline a je modro-černá. Jednoduše je nádherná. Tahle na obrázku vypadá stejně pěkně.:-)) Nikdy jsem zlaté doplňky nenosila, ale tenhle rok je téměř nesundávám. V C&A jsem narazila na krásné prstýnky ve tvaru lístečků a větviček. Mám ráda originální náušnice, ale většinou nosím jen malé a nevýrazné. Co se týče náramků, tak těch není nikdy dost, modrý náramek ještě nemám. :-)

2 komentáře:

  1. Veľmi pekný wishlist. Zamilovala som sa do kalky Michael Kors čo tu máš :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj ve tvém podzimním Wishlistu je spoustu skvělých věcí které bych určitě i já sama chtěla například parka nebo čepice s nápisem SWAG :)) Příjemný den :)) Tereza

    OdpovědětVymazat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)