čtvrtek 9. ledna 2014

Hair protection

Mé vlasy si už toho dost zažily. Různé barvení, zesvětlování, zničující melíry, utažené copánky, každodenní žehlení a fénování se vždy na vlasech podepíše v tom nejhorším světle. Dnes se snažím vlasy co nejvíc chránit, nebarvím je a melíry bych si už na hlavu nikdy nedala. Každý večer vlasy ale fénuji, protože jít spát s mokrou hlavou bych nemohla a ráno je alespoň trochu přejíždím žehličkou. Vlasy nemám od přírody rovné a ráno se mi to kroutí všemi směry a vlní. :-) Proto se neobejdu bez přípravků které mi ten neustálí boj více či méně ulehčují.  Jaký oblíbený přípravek na ochranu vlasů je ten Váš? :-)




Indola wonder blow dry-  Z tohoto spreje jsem vyloženě nadšená, po umytí ho stačí nastříkat do vlasů, pročísnout a vyfoukat. Sprej dodává vlasům objem, pružnost a lesk. Urychluje dobu vysoušení o 30% a to se hodí, když máte naspěch. Chrání vlasy před teplem, zachovává vlhkost ve vlasech a zabraňuje krepatění vlasů. Cena cca 208,-Kč


Avon heat protection spray- Už jsem vyzkoušela spoustu sprejů na vlasy, každý má nějaké výhody a nevýhody. Jeden hodně mastí vlasy, druhý zrovna moc nevoní, ale já jsem se zatím spíše setkala s těmi, co můžu chválit. Značku Avon mám ráda, její pleťové masky mám velice oblíbené, šampóny ani nepočítám a nějaký ten lak bych u sebe taky našla. Tento sprej se chlubí tím, že chrání vlasy před tepelným poškozením, hydratuje a dodává vlasům zdravý vzhled, zbavuje vlasy krepatosti, nezatěžuje je a je vhodný pro všechny typy. Cena cca 170,-Kč


Davines Essential OI- Tomuto olejíčku jsem tu už jednou věnovala článek a je tu opět. Asi jsem zatím nenarazila na nic lepšío, co by se mu vyrovnalo, dodává vlasům neuvěřitelnou jemnost a proto se doporučuje vtírat v malém množství jen do konečků. Vlasy jsou po něm krásně lesklé, zdravější a na pohled krásnější. Olej je velmi bohatý na betakaroteny a podporuje růst vlasů. Můžu jen chválit a doporučit. :-) Cena cca 239,-Kč


Většinou vlasy nosím vlasy rozpuštěné a když si už udělám culík, tak se ho snažím nějak ozdobit, třeba těmito gumičkami. Inspiraci můžete hledat v H&M nebo Terranově. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně, vulgární a nevhodné komentáře smažu. Děkuji. :-)